vrijdag 16 oktober 2009

Mijn Leraar, mijn Goeroe, mijn Vriendin en Moeder

Elizabeth Clare Prophet - voor mij bleef je altijd jong, want je was, en bent, hier in mijn hart, tijdloos, leeftijdloos, eeuwig.

Voor anderen was je wellicht een bejaarde vrouw. Ik heb je nooit zo kunnen zien, want het was niet zo.

Het leven van binnen is eeuwig, tijdloos. En met meesterschap over je vier lagere lichamen, kun je overal zijn, in alle harten tegelijk.


Het persbericht zegt:


Elizabeth Clare Prophet, gepensioneerd voorzitter van The Summit Lighthouse en Church Universal and Triumphant, overleed vandaag op de leeftijd van 70 jaar na een lange ziekte.


Een gewoon bericht, niets bijzonders, bejaarde vrouw overlijdt na ziekte, en heeft haar leven zo te zien goed besteed.


Maar ik weet dat het meer is, mijn geliefde Guru Ma. Nu jij je overgang gemaakt hebt, en terugbent in het Hart van God, herenigd met je geliefde Tweelingziel Lanello, maak je de weg vrij voor ons, jouw kinderen, om hetzelfde pad te lopen.


Ja, ik weet het, je bent vrij, ik voel het, de hemel juicht en jubelt: missie vervuld! Na zoveel miljoenen jaren: de dochter is thuis.


Lieve, lieve, lieve Mother, dank je wel voor alles wat je gegeven hebt: jouw Al. Ik beloof je plechtig dat ik in jouw voetstappen zal treden, en dagelijks de overwinning zal behalen over alles wat onecht is, alles wat moet verdwijnen van deze aardbodem, zodat de kinderen van het licht, de zonen en dochters van God, werkelijk vrij zullen zijn.


Ik beloof het Mother: het zal gebeuren!

Gods Licht faalt nooit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten